dinsdag 18 mei 2010

Stupid school

Aaah ik wordt even helemaal gek van school, we hebben belachelijk veel huiswerk opgekregen voor deze week en volgende week! Ik wil gewoon vakantie, ik ben daar ook echt aan toe. Ik zou nu eigenlijk een heel soort werkstuk moeten maken want ja die moet morgen ingeleverd maar ik heb geen zin om eraan te beginnen, ik ben wel al een heel klein beetje begonnen maar ik kan op een of andere manier niet goed me best doen voor school. Ik ga veel liever shoppen of computeren of een tijdschrift lezen. Ik zat net op H&M.com te kijken naar de nieuwe bikini's en ging ook even naar de accesoires en kwam die hele leuke vlinderring tegen, ik moet hem hebben!



Ik ga zometeen proberen van me laptop af te gaan en ja ik zeg proberen want het lukt me meestal nooit ;d

En oja, me beugel mag er 13 juli uit!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten