zondag 11 juli 2010

Soccer final!

Aaaah ik ben zenuwachtig voor de finale vanavond! Nederland - Spanje, wie denk jij dat wint? Ik heb echt geen idee, maar hoop natuurlijk dat Nederland wint! Ik ga het bij de buren kijken en er komt een vriendin het daar ook kijken en blijft dan bij mij slapen, als we winnen gaan we natuurlijk eventjes lekker lang opblijven en het vieren (: Gregory v/d Wiel speelt ook weer mee, dat vindt ik persoonlijk leuk want hij is erg knap ;d



ZET HEM OP NEDERLAND!

xxx

2 opmerkingen:

  1. i'll keep my fingers crossed (for the netherlands)! greetings from germany :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. FAKKIN' APEN.
    ZE VERLIEZEN.
    VAN SPANJE.
    VAN ANTONIO NOTABENE.
    OMG, SCHAAAMTE.

    iloveyoou, but i hate the soccerteam. (:

    BeantwoordenVerwijderen