maandag 22 november 2010

Oops

Laat ik eerst beginnen met excuseren dat ik zo lang niks heb geplaats, haha.
Nou kan ik ook niet echt zeggen dat er veel dingen zijn veranderd of dat ik iets leuks heb meegemaakt. Maar ik ben dus weer eens mijn blog gaan bezoeken omdat ik ziek ben. Ik voel me gelukkig al veel beter dan gister en eergister. Ja mijn hele weekend was er door naar de klote. Ik moet vandaag wel echt beter worden want morgen wordt ik geopereerd aan een bultje in m'n pols, oftewel een ganglion. Dus morgen weer een dagje geen school. Ergens wel lekker maar ik heb een bloedhekel en angst voor ziekenhuizen.

Nu tijd voor iets leuks, althans voor mij dan: ik ben bijna jarig! 1 December. Voor mijn verjaardag heb ik een camera gevraagd. Een sony W350. Het erge is hij ligt al thuis dus laten we maar hopen dat de tijd snel voorbij gaat. Voordat we het weten is het alweer kerst. Awh heerlijk ik hou van kerst. Zo'n gezellige tijd. Dan kan je tenminste ook echt van de sneeuw genieten. Als je naar school moet is sneeuw minder prettig, vooral terug denkend aan vorig jaar. Ik ben de hele winter zowat me de bus gegaan, het was gewoon te koud en te glad voor de fiets.

Mijn verjaardagscadeau
(:



Love.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten